3 Kasım 2008 Pazartesi

1234

Bir şeyler var 2.
65 yaşında yüzyıllık meyhanede resimdeki gözyaşları çalarken, sağa sola salınan bir biz, binbir hatıramın hiç birini anımsatmıyor ise, ben o rakıyı susuz mezesiz içmişim nedir ki.65.yaşıma not yazdıran herkese de teşekkürü borç bilirim. 3 günde yemek yiyen. 1 günde 1 bardak su içen. yılda bir kitap okuyan. bana bu yakışır.: )her çaba göstergesi, tatmine giden yoldaki 1 toz tanesi kadar değersiz geliyorsa artık bana; ben insanlara artık inanmıyorum demektir. Ya da bu sadece benim durağanlığımdan kaynaklanıyordur.tatmine giden yol yıllar, arttırıyorum yüzyıllar olsun..Bıyık bırakıp, kaşmir pantolon ve ceketler de giyecem. Ne dersiniz hoş olmaz mı?

Bir şeyler var 1.
saflık; insanların duygularının, kudretlerinin, zekalarının ve egolarının arasında sıkışmış kalmış bir çocuğun, oruspu annesidir. bu isim onun hakkı değildi, ama isim hakkı konusunda tartışmaya girmeye hiç gerek duyulmadı, zevkleri için hiç etmeleri dışında... Çünkü insanların gerçekten buna vakit ayırmaları söz konusu bile olamazdı, 'salak mıyım?' . Kaygılandığım şeyler o kadar fazla ki; ben kendine güvenen ve zeki insanlardan hoşlanıyorum, bu öyle bir uça geliyor ki ego kavramında duruyor. ve biz o uçta bu kavramda denge savaşı oyunu oynuyoruz. bu savaşı oynayan şaklabanlardan biri olmak istemediğim de atlamayı seçiyorum. sonra aslolan şu oluyor, güzel bir rüyadan sonraki kabus. 1 gece, gerçekten bunu kendime anlatmam 1 gece, çünkü kendileri deneysel anılarımızdan biri.siz yaşadıklarınızı sindirmeden, diğer yaşantılara yelken açan insanlar olabilirsiniz, ama ben dejavu yaşamalarımı üzülmeden atlatabiliyorum.. Gerçekten üzerine tırmanmaya zorsunmayacağım duvarlar dağlar iseniz, asla yorulmadan çıkacağım, ama vakit kaybı olmanız bir yana, inançsızlığa doğru yönelmek beni korkutuyor.

Hiç yorum yok: